پنج دلیل برای استخدام مشاور بازاریابی

داده محور

4.7/5 - (11 امتیاز)
یک مشاور بازاریابی به مهارت‌ها و تجربه‌ای مجهز است تا به کسب‌وکار شما نگاه کند، استراتژی ای ایجاد کند که بهترین فرصت‌های بازاریابی برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های شما را شناسایی کند و با اجرای بهترین تاکتیک‌های بازاریابی دست به کار شود.

مشاوران بازاریابی به عنوان یک جایگزین همچنان محبوبیت خود را افزایش می دهند. در یک بازار کار فشرده، مشاغل بیشتری به دنبال برون سپاری فعالیت های بازاریابی هستند، در حالی که یافتن کارگران ماهر به طور فزاینده ای چالش برانگیز است.

این مطلب به پنج دلیل قانع کننده می پردازد که چرا برون سپاری فعالیت های بازاریابی داخلی خود به یک مشاور بازاریابی یک پیروزی برای کسب و کار شما است.

 

  1. مشاور بازاریابی و دانش بازاریابی و کارایی

بیایید با این واقعیت روبرو شویم که وقتی روی رشد یک تجارت کار می کنیم، نمی توانیم همه ابعاد آن را بدانیم یا مدیریت کنیم. درک اینکه چه زمانی باید بخش‌هایی از کسب‌وکارمان را برون‌سپاری کنیم، گاهی اولین قدم به سوی رشد و کارآمدتر شدن است. در آن زمان است که مشاوران بازاریابی می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

مشاوره بازاریابی یک سرویس تخصصی است که در آن تجربه و تخصص از نقش های قبلی ترکیب می شود تا جایگزینی برای بازاریابی داخلی به مشاغل ارائه دهد. به طور کلی، یک مشاور در شیوه های مختلف بازاریابی دارای تجربه است و نیازی به آموزش ندارد و مجهز به تصویری کلی از کسب و کار شما است.

مشاوران بازاریابی تجربه و بینش گسترده ای را دارند کمک می کند تا به شما بگویند که کدام شیوه ها به بهترین وجه با اهداف کسب و کار شما و مشتریان هدف مطابقت دارند. مشاوران تمام تفاوت های ظریف در حوزه خود را درک می کنند و با شیوه های فعلی به روز هستند. این به آنها اجازه می دهد تا به سرعت بهترین فرصت ها و فعالیت های بازاریابی را که باید دنبال کنید، شناسایی کنند. تکرار این دانش در داخل می تواند چالش برانگیز باشد. برون سپاری بازاریابی به این معنی است که از واگذاری وظایف بازاریابی به کارکنانی که دانش یا علاقه ای به یافتن پاسخ در این حوزه ندارند اجتناب کنید.

یک بازاریاب خوب می‌تواند موقعیت را به صورت استراتژیک ببیند و راه‌حل‌هایی ارائه دهد که ممکن است در مورد آن فکر نکرده باشید. به عنوان مثال، شناسایی روش های بازاریابی ارگانیک برای آگاهی مداوم از برند، اطمینان از انجام اقدامات سئو و ارائه درک بهتر از مشتری ایده آل شما.

آنها می توانند دیدگاه های تازه ای را به کسب و کار شما بیاورند، راه حل هایی برای مشکلات قدیمی ایجاد کنند و اطمینان حاصل کنند که همه فعالیت های بازاریابی با هم کار می کنند. تجربه و تخصص آنها می تواند راه های جدیدی برای نگاه کردن به چیزها برای کمک به کسب و کار شما در نوآوری و موفقیت ارائه دهد.

  1. مشاور بازاریابی و کاهش هزینه برای کسب و کار کوچک.

از مزیت های یک مشاور بازاریابی این است که شما فقط برای خدماتی که در آن زمان نیاز دارید قرار است هزینه پرداخت کنید. بسیاری از مشاوران بازاریابی، طرح‌های قیمت‌گذاری سفارشی متناسب با نیازهای خاص کسب‌وکارها، به‌ویژه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​را ارائه می‌کنند و پیدا کردن مشاور مناسب برای کسب‌وکار و بودجه شما را آسان‌تر می‌کنند.

به عنوان مثال، ممکن است فقط برای یک کمپین 6 ماهه خاص به کمک نیاز داشته باشید تا در طول فصل شلوغ خود مدیریت و اجرا شود. یا ممکن است برای مدیریت کانال های بازاریابی خود به پشتیبان نیاز داشته باشید، اما پول کافی برای استخدام دائمی یک شخص فقط برای انجام این کار را ندارید. علاوه بر این، مشاوران همچنین تجربه اجرای سریع کمپین ها را دارند تا بتوانید سریعتر و با قیمتی مقرون به صرفه به نتایج برسید.

گزینه منعطف شروع و پایان با یک مشاور به این معنی است که می توانید بسته به بودجه و نیازهای فعلی کسب و کارتان، مقیاس را افزایش یا کاهش دهید. این به کسب و کار شما اجازه می دهد تا بدون نگرانی اضافی از استخدام کارکنان دائمی، با نرخ قابل مدیریت تری رشد کند.

 

  1. مشاور بازاریابی و دیدگاه های تازه در مورد اهداف کسب و کار شما

گاهی اوقات برای درک بهترین ابزارهای مورد نیاز برای دستیابی به اهداف، نیاز به یک کمک بیرون از سازمان است. دریافت دیدگاهی تازه از فردی با تجربه با دانش عمیق بازار به روشن شدن ایده های جدید کمک می کند و به بازتعریف نحوه بازاریابی محصول یا خدمات شما کمک می کند. وقتی از کسی کمک می گیرید که مانند کارمندان ارتباط شخصی با شرکت ندارد، به احتمال زیاد دیدگاهی عینی در مورد بررسی استراتژی های بازاریابی مختلف برای موفقیت خواهید داشت.

هنگامی که در تجارت هستید، نادیده گرفتن فرصت ها و شکاف های موجود در بازاریابی آسان است، زیرا ما روی عملیات روزمره کسب و کار کار می کنیم. اگر چند سالی است که در کسب و کار بوده‌اید، بررسی مجدد اهداف و برنامه‌های تجاری برای شناسایی پروژه‌های تکمیل‌شده و آنچه که برای دستیابی به اهداف تجاری تغییر نکرده و باید تغییر کند، ضروری است.

برای تعیین فعالیت های بازاریابی مورد نیاز، مشاوران بازاریابی با یک استراتژی بازاریابی فعالیت خود را شروع می کنند ، بنابراین یک طرح واضح برای کار وجود دارد که قابل اجرا، قابل دستیابی و اندازه گیری باشد. بدون این، اهداف تجاری مملو از مشکلات هستند.

اهداف تجاری همچون افزایش آگاهی از برند و به دست آوردن سهم بازار از یک رقیب را در نظر بگیرید. چگونه این امر محقق می شود؟ کدام تاکتیک های بازاریابی در دستیابی به این هدف بهتر عمل می کنند؟ مشاور بازاریابی شما می‌تواند رویکردی عینی داشته باشد، می‌داند که کدام شیوه‌ها برای رسیدن به این هدف مناسب‌تر هستند و شروع به اجرای طرحی با معیاری برای بررسی پیشرفت می‌کنند. سطح ثروت، دانش و تجربه ای که مشاوران بازاریابی به ارمغان می آورند به کسب و کارها این امکان را می دهد که از حوزه ای از تخصص که اغلب در داخل در دسترس نیست استفاده کنند.

 

  1. مشاور بازاریابی و ارتباط موثرتر با مخاطبان هدف

چقدر مخاطب هدف خود را می شناسید؟ درک مخاطبان هدف، به معنای در نظر گرفتن رفتارهای خرید، درک روابط اجتماعی و خانوادگی، تأثیرات روانی، سطح درآمد و مکان آنهاست. هدف قرار دادن مخاطبان هدف، یکی از مهم ترین نقاط شروع در بازاریابی کسب و کار شما است. برای جلوگیری از بازاریابی محصول یا خدمات خود، برای مخاطبانی که مشتری ایده آل شما نیستند، باید این مرحله را استارت بزنید.

با دانش و درک خود از تحقیقات، یک مشاور بازاریابی می تواند برای شناسایی مخاطبان هدف شما و بهترین روش برای دستیابی به آنها تلاش کند. آنها کانال های صحیح تحقیق و معیارهای تفسیر را می شناسند و تصویر کلی تری از مشتری ایده آلی که می خواهید هدف قرار دهید ارائه می دهند. هنگامی که این به وضوح تعریف شد، کسب و کار شما را در موقعیت بهتری برای ایجاد محتوا و کمپین‌هایی قرار می‌دهد که با مشتریان بالقوه ارتباط عمیق‌تری داشته باشند و در نتیجه تعامل و تبدیل بالاتری داشته باشند.

 

  1. مشاور بازاریابی و اجرای بهترین فرصت های بازاریابی شما

بنابراین، شما تمام استراتژی بازاریابی خود را برنامه ریزی کرده اید. شما مخاطبان هدف خود را می شناسید، می خواهید به چه چیزی برسید و چگونه به آن برسید. اما چگونه می توان آن استراتژی را به واقعیت تبدیل کرد؟ در مورد اجرای واقعی آن چطور؟ یک مشاور بازاریابی می تواند اجرای روزانه مرتبط ترین تاکتیک های بازاریابی استراتژی شما را مدیریت کند.

برخی از زمینه‌های کلیدی وجود دارد که یک مشاور بازاریابی می‌تواند مدیریت و نظارت داشته باشد تا فعالیت‌های بازاریابی خاص در جریان باشد.

موارد زیر را در نظر بگیرید:

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی آفلاین

توسعه وب سایت و سئو 

تجزیه و تحلیل بازاریابی

بازاریابی محتوا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانه خدماتارتباط با ما