برند

4.7/5 - (6 امتیاز)

برند، هویت برند، لوگو، هویت شرکتی و استراتژی برند عباراتی هستند که همه روزه در مجلات و وب سایت های تجاری می خوانیم.  اصطلاحات مختلف می توانند یک چیز را توصیف کنند. گاهی اوقات از یک اصطلاح برای توصیف چیزهای مختلف استفاده می شود.

برند چیست؟

برند شما همان چیزی است که مردم وقتی نام شرکت شما را می شنوند به آن فکر می کنند. این شهرت شماست این تحت تأثیر ارزش های شما، محصولات شما، بازاریابی و خدمات شما به مشتریان است. این بر اساس مقالات مجلات در مورد شما، بوی داخل مغازه های شما، و آنچه همسایه در مورد شما در فروشگاه مواد غذایی گفته است، شکل گرفته است.  بله، شامل لوگو، وب سایت و کارت ویزیت شما هم می شود. همه چیزهایی که مردم هنگام تعامل با شرکت شما با آن روبرو می شوند، بر درک آنها از شما می افزاید. این برند شماست.

«برندینگ» تلاشی برای تأثیرگذاری بر این ادراک است. شما نمی توانید آنچه ممکن است همسایه تان بگوید را کنترل کنید. اما شما می توانید تمام تلاش خود را برای ایجاد برداشت درست انجام دهید.

برند

هویت برند چیست؟

 

هویت مجموعه ای از عناصر بصری یک برند است. زیرمجموعه یک برند، هویت برند است (که هویت شرکتی یا سیستم هویت نیز نامیده می شود). کلمه کلیدی هویت است. درست مانند مردم، بررسی یک شناسه ثابت می کند که شما هستید و نه شخص دیگری. عناصر ملموسی که هنگام برقراری ارتباط یک شرکت با شما می توانید ببینید، طراحی هویت آن را تشکیل می دهند:

لوگو، رنگ‌ها، فونت‌ها، نمادها، سربرگ‌ها، کارت‌های ویزیت، پاکت‌ها، وب‌سایت‌ها، بسته‌بندی، یونیفرم‌ها، زیبایی‌شناسی اداری، تبلیغات تبلیغاتی، رسانه‌های اجتماعی، انفجار ایمیل، علامت‌گذاری، پیام‌رسانی.

کتابچه هویت برند سندی است که این هویت را ثبت می کند. با استفاده از فونت‌ها، رنگ‌ها و موارد دیگر، همه را در مسیر درست نگه می‌دارد.

کتابچه هویت برند

لوگو چیست؟

لوگو علامتی است که نشان دهنده یک شرکت است.

از بین تمام بخش‌های بصری که هویت برند شما را می‌سازد، لوگوی شما قوی‌ترین نقطه تشخیص است. لازم نیست هر کاری که انجام می دهید به دنیا بگویید. این یک برچسب یا شناسه است. لوگو به عنوان یک محرک ذهنی سریع، برای یادآوری همه چیزهایی که در طول زمان در مورد یک شرکت یاد گرفته اید، عمل می کند. اگر شما مطلقاً چیزی در مورد آن شرکت چیزی نمی دانستید، باز هم می توانستید با نگاه کردن به لوگو، در مورد سبک و شخصیت شرکت حدس بزنید.

طراحان هویت برند چه می کنند؟

طراحان هویت برند از استراتژی برای ایجاد عناصر بصری برند شما استفاده می کنند. این عناصر شامل لوگو، پالت رنگ، تایپوگرافی، سبک تصویر و ظاهر و احساس کلی شما هستند. اینها باید مختص شرکت شما باشند. آنها باید به نشان دادن نام تجاری شما کمک کنند. یک طراح هویت قرار نیست تسمه نقاله را در کارخانه شما سریعتر کار کند یا به شما بگوید کدام کارمندان را استخدام کنید.

 

ما در منشور می‌توانیم با ایجاد یک نگاه و احساس مناسب و سازگار بر درک عمومی از شما تأثیر بگذاریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانه خدماتارتباط با ما